Մայրաքաղաքի բնակչության հիմնական մասը օգտվում է քաղաքային տրանսպորտից: Մարդիկ երթևեկում են ավտոբուսներով, միկրոավտոբուսներով, տրոլեյբուսներով, մետրոպոլիտենով:
Այսօր Երևանում ամենաակտուալ թեմաներից է երթևեկությունը: Մայրաքաղաքում չես հանդիպի մի քաղաքացու , ով գոհ կլինի մեր երթևեկությունից: Մի շարք հարցումներից պարզ դարձավ , որ մարդիկ դժգոհում են երթուղայինների անսարք վիճակից, կեղտոտ լինելուց, վարորդների կոպտությունից, բողոքում են նաև երթուղայինների սակավաթիվ լինելուց: Սակայն այս ամենից ամենաքննարկվողը` երթուղայինների պակասությանն առնչվող թեման էր:
Մենք փորձեցինք զրուցել մեր համաքաղաքացի ուղևորների , ինչպես նաև վարորդների հետ:
Ուշ չէր, քաղաքի կենտրոնում երթևեկությունը եռում էր, իսկ ծայրամասերում մարդիկ ստիպված էին շախմատի ձի դառնալով և մի քանի անգամ ծալվելով տեղավորվել գազելի մեջ: Նրանք բացատրում էին, որ իրենց հաճելի չէ նստել այդ ծանրաբեռնված երթուղայինները, սակայն իրենք ուրիշ տարբերակ չունեն , քանի որ ուշանում են իրենց գործերից:
Երթուղայիններն նույնիսկ մինչև կեսգիշեր չեն աշխատում, թերևս միայն գիշերային ժամերին չաշխատելը չէ խնդիրը, ցերեկային պիկ ժամերին գերլցված գազելներն էլ այնքան հաճելի վիճակում չեն: Գազելները չկան ու չկան, իսկ այն հարցին , թե ու՞ր են, պատասխան չի ամնկալվում:
Զրուցելով մեր վարորդների հետ հասկացանք, որ նրանց գործն էլ հեշտ չէ` առավոտից մինչ ուշ երեկո ղեկի դիմաց` հազար տեսակի մարդ, մյուս կողմից էլ `անտանելի շոգ, փոշի, նորմալ աշխատավարձ էլ չկա:
Եթե կա խնդիր, ուրեմն անպայման կգտնվեն լուծումներ:
Այս տարի նախագծվել է տրանսպորտային նոր ցանց; Ինչպես հայտնում են Երևանի քաղաքապետարանի պաշտոնական կայքում ,մայրաքաղաքի հասարակական
տրանսպորտի շահագործումը բարելավելու և կառավարումն առավել արդյունավետ դարձնելու նպատակով Երևանի քաղաքապետի հանձնարարությամբ Երևանի քաղաքապետարանի աշխատակազմի տրնսպորտի վարչությունը նախագծել է մայրաքաղաքի վերգետնյա ուղևորատար տրանսպորտի միասնական նոր ցանց:
Հարությունյան Մելինե
No comments:
Post a Comment